گرداننده يك سايت اينترنتي كه براي تبليغ و فروش كالاي خود به دروغ اقدام به فريب افكار عمومي كرده و وعده قرعه كشي زميني به ارزش 800 ميليون تومان در يكي از شبكه هاي سيما را داده بود توسط پليس فتاي اصفهان دستگير شد.

سرهنگ" سيد مصطفي مرتضوي" با بيان اين مطلب اظهار داشت: كارشناسان اين پليس ، در پي رصد سايت ها و وبلاگ ها در فضاي مجازي به سايتي برخورد كردند كه براي فروش كالاي خود ، زميني به ارزش 800 ميليون تومان را به عنوان جايزه تعيين كرده و عنوان كرده بود كه قرعه كشي اين جايزه از يكي از شبكه هاي سيما به صورت زنده پخش خواهد شد.
وي افزود: پس از بررسي هاي لازم و تحقيقات تخصصي مشخص شد كه گرداننده با وعده دروغين اقدام به فريب افكار عمومي كرده و به اين طريق اقدام به فروش كالاي خود مي كند كه بلافاصله با شناسايي هويت اصلي اين فرد ماموران در عملياتي ويژه با هماهنگي مقام قضايي وي را به اتهام انجام اعمال متقلبانه و فريبكارانه دستگير كردند.
اين مقام مسئول عنوان داشت: متهم پس از دستگيري هنگامي كه با مدارك و مستندات و ادله هاي ديجيتال پليس فتا روبرو شد به ناچار لب به اعتراف گشوده و عنوان داشت براي فروش كالاي خود با الگو برداري از فروش كالاهاي معروفي كه قرعه كشي جوايز آنها از شبكه هاي سيما پخش مي شود اقدام به راه اندازي يك سايت اينترنتي و داده وعده دروغين كردم.
سرهنگ مرتضوي با بيان اينكه هنوز مشخص نيست چه تعدادي از اين سايت خريداري كرده اند عنوان داشت: متهم با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي داده شدند و اگر چنانچه افرادي از متهم شكايت دارند مي توانند به پليس فتاي استان مراجعه كنند.
اين مقام انتظامي با هشدار به سوء استفاده كنندگان از فضاي مجازي گفت: اين گونه فعاليت ها مصداق بارز اعمال متقلبانه و فريب افكار عمومي است و در صورت مشاهده اين گونه فعاليت ها پليس فتا با اين افراد برخورد قانوني خواهد كرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا